Reumatolog

Dr n. med. Jakub Wroński  - specjalista reumatolog, na codzień pracownik Kliniki Reumatologii Narodowego Instytutu Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji w Warszawie.

Tutół doktora nauk medycznych uzyskał za pracę dotyczącą działań niepożądanych leków biologicznych stosowanych w reumatologii. Jest autorem licznych międzynarodowych publikacji medycznych z zakresu reumatologii i chorób wewnętrznych.

Poradnia reumatologiczna zajmuje się leczeniem pacjentów ze schorzeniami narządu ruchu (zapalnymi chorobami stawów oraz chorobą zwyrodnieniową stawów), chorobami układowymi tkanki łącznej, oraz osteoporozą. Z porady reumatologicznej można skorzystać w przypadku odczuwania dolegliwości bólowych stawów i mięśni lub poszukiwania powodu utrzymującego się stanu zapalnego (w tym zapalenia innych narządów: oczu, skóry, tkanki podskórnej, maczyń krwionośnych). Podczas konsultacji reumatologicznej zostanie ustalona przyczyna odczuwanych dolegliwosci oraz indywidualnie dobrane leczenie.

Schorzenia którymi zajmuje się reumatolog:
  • reumatolidalne zapalenie stawów
  • zesztywniające zapalanie stawów kręgosłupa
  • choroby układowe tkanki łącznej (toczeń układowy, sklerodermia, guzkowe zapalenie tętnic, zapalenie skórno - mięśniowe)
  • krystalopatie
  • spondyloartropatie
  • osteoporoza

Metody leczenia dobierane są indywidualnie. W wielu przypadkach lekarz zalecaja również zabiegi rehabilitacyjne (fizykoterapię i kinezyterapię) dostępne w Poradni Rehabilitacyjnej Kliniki Alfa - mgr Joanna Janiszewska.

reumatolog sochaczew, reumatolog warszawa, reumatolog sochaczew nfz, reumatolog w sochaczewie, szpital sochaczew reumatolog, alfa, lekarz reumatolog sochaczew, warszawa, lekarz reumatolog błonie, lekarz reumatolog żyrardów, lekarz reumatolog łowicz, reumatolog łowicz, reumatolog w łowiczu, reumatolog żyrardów prywatnie, reumatologia żyrardów, reumatologia instytut, instytut reumatolog, reumatologii instytut, rzs leczenie, rzs badania, reumatoidalne zapalenie stawów, reumatoidalne zapalenie stawów leczenie, dieta, reumatoidalne zapalenie stawów badania, leki, zzsk objawy, zzsk diagnostyka, zzsk rtg, zesztywniające zapalenie stawów kręgosłupa, zesztywnienie kręgosłupa, zzsk jak leczyć, zzsk jakie leki, zzsk jaki lekarz, zzsk jak zdiagnozować, rzs jak szybko postępuje, rzs jak rozpoznać, rzs jak leczyć, toczeń układowy leczenie, toczeń układowy trzewny, toczeń układowy diagnostyka, toczeń układowy, toczeń objawy, toczeń leczenie, sclerodermia, sklerodermia układowa, sklerodermia objawy, sklerodermię, guzkowe zapalenie tętnic, guzkowe zapalenie tętnic objawy, guzkowe zapalenie tętnic diagnostyka, klasyczne guzkowe zapalenie tętnic, zapalenie skórno mięśniowe rokowanie, zapalenie skórno mięśniowe leczenie, zapalenie skórno mięśniowe diagnostyka, przyczyny, krystalopatia leczenie, spondylopatia objawy, spondylopatia szyjna, spondylopatia kręgosłupa, spondylopatia obwodowa, osteoporoza leczenie, osteoporoza badania, osteoporoza jaki lekarz, osteoporoza leczenie warszawa, osteoporoza kto leczy,