Pulmonolog

Prof. nadz. dr hab. n. med. Bogdan Hajduk - wieloletni pracwonik Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie. Konsultuje pacjentów z przewlekłymi chorobami płuc, zwłaszcza powikłanymi schorzeniami kardiologicznymi. Specjalisuje się także w prowadzeniu pacjentów z powikłaniami zakrzepowymi / zatorowymi.

Zanieczyszczenie powietrza, bezpośredni kontakt ze środowiskiem zewnętrznym, i co najważniejsze - palenie papierosów sprawiają, że choroby układu oddechowego stanowią istotny problem.

Oprócz infekcji, do najczęstszych chorób płuc należą:

Pulmonolog pomoże także w interpretacji zmian opisanych w zdjęciach rentgenowskich klatki piersiowej.

Spirometria

RTG

Klinika Alfa posiada nowoczesną, cyfrową pracownię badań rentgenowskich, w tym badań RTG klatki piersiowej. Nasze urządzenie firmy Siemens, dzięki zaawansowanej technice, pozwala na badania z minimalną dawką promieniowania rentgenowskiego. Należy do liderów w tym zakresie.

pulmonolog sochaczew, pulmonolog sochaczew prywatnie, pulmonolog sochaczew szpital, pulmonolog sochaczew, pulmonolog łowicz, pulmonolog w łowiczu, pulmonolog błonie, lekarz pulmonolog błonie, pulmonolog blonie, pulmonolog żyrardów szpital, lekarz pulmonolog sochaczew, alfa, poradnia pulmonologiczna sochaczew, lekarz pulmonolog błonie, lekarz pulmonolog warszawa, spirometria cena, spirometria wyniki, spirometria sochaczew, warszawa, spirometria badanie, spirometria warszawa cena, badanie spirometryczne, badanie spirometryczne cena, badanie spirometria cena, badanie spirometryczne z próbą rozkurczową, pulmonolog badanie spirometryczne, badanie pulmonologiczne cena, padanie pulmonologiczne wrszawa, astma oskrzelowa, atma objawy, astma leczenie, leczenie astmy oskrzelowej, leczenie astmy oskrzelowej u dzieci, leczenie astmy sochaczew, leczenie astmy warszawa, sarkoidoza forum, sarkoidoza objawy, sarkoidoza rtg, duszność, duszność wdechowa, duszność krtaniowa, duszność po jedzeniu, duszność po wysiłku, duszność po zapaleniu płuc,  duszność po przeziębieniu, przewlekła obturacyjna choroba płuc, przewlekła obturacyjna choroba płuc leczenie, forum, pochp leczenie, pochp przyczyny, rak płuc objawy, rak płuc leczenie, forum, guz płuca, duszność a otyłosc, otyłość, profesor hajduk, bogdan hajduk, alfa sochaczew,