Diabetolog

Dr Anetta Stadnicka - specjalista chorób wewnętrznych, diabetolog. Studiowała na I Wydziale Medycznym Akademii Medycznej w Warszawie. Po specjalizacji w dziedzinie chorób wewnętrznych pracowała w Oddziale Kardiodiabetologii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im.WAM w Łodzi. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Diabetologicznego.

Diagnostyka i terapia cukrzycy typu 1 i 2 , LADA, cukrzycy wtórnej. Monitorowanie polineuropatii cukrzycowej (zaburzenia czynności włókien nerwowych) oraz nefropatii cukrzycowej (zaburzenia czynnosci nerek). Opieka nad pacjentami w stanie przedcukrzycowym. Kontrola i leczenie współistniejących zaburzeń metabolicznych, do których należą: nadciśnienie tętnicze, otyłość, hiperlipidemia, dna moczanowa.

"Cukrzyca" dr Anetta Stadnicka, diabetolog (YouTube)

Dr Mikołaj Krajewski - specjalista chorób oczu od 1999 roku wykonujący zabiegi laseroterapii (fotokoagulacji siatkówki) w cukrzycy. Wieloletni Kierownik Pracowni Laseroterapii Kliniki Okulistycznej WIML w Warszawie.

Retinopatia cukrzycowa jest częstym i poważnym powikłaniem cukrzycy. Prowadzi do nieodwracalnych zmian w oczach i w konsekwencji jest częstą przyczyną ślepoty. Poradnia Okulistyczna Kliniki Alfa, to uznany ośrodek w kraju, szkolący lekarzy wykonujących zabiegi laserowe u osób chorych na cukrzycę. Ośrodek szkoli również specjalistów w zakresie najważniejszego badania u osób z cukrzycą, angiografii fluoresceinowej.

Polecamy także konsultację dietetyka klinicznego w Klinice Alfa (mgr Katarzyna Krzemińska). W trakcie porady uzyskają Państwo informacje niezbędne dla właściwego żywienia w cukrzycy, nadciśnieniu tętniczym i innych chorobach. Na Państwa życzenie mgr Krzemińska sporządzi dostosowaną dla Państwa potrzeb dietę.

"Dieta w cukrzycy" mgr Katarzyna Krzemińska, dietetyk (YouTube)