Ortopeda

Dr Marcin Mleczko  - chirurg ortopeda II stopnia, pracownik Oddziału Ortopedii Szpitala Zachodniego

Dr Jarosław Blicharz  - chirurg ortopeda II stopnia, specjalizujący się także w badaniach USG narządu ruchu, pracownik Oddziału Ortopedii Szpitala Zachodniego

Poradnia zajmuje się całością zagadnień związanych z rozpoznawaniem oraz leczeniem nieprawidłowości w działaniu i budowie narządu ruchu, będących wynikiem wad wrodzonych lub nabytych, urazów czy chorób. Choroby narządu ruchu są najczęstszymi przyczynami przewlekłego bólu i ograniczenia sprawności fizycznej. W poradni wykonywane są również badania USG stawów osób dorosłych (dr Jarosław Blicharz) jak i stawów biodrowych dzieci (dr Radosław Lebiedziński). W Klinice Alfa wykonujemy także zastrzyki dostawowe. Dr Jarosłąw Blicharz wykonuje także zastrzyki do stawów z osocza własnego pod kontolą USG (zabieg PRP).

Pracownia Rentgenowska Kliniki Alfa (RTG)

ortopeda blicharz jarosław, mleczko marcin ortopeda, prp, sochaczew prp, zabieg prp cena, sochaczew zabieg prp, zastrzyk do stawu z osocza własnego, ortopeda sochaczew, ortopeda sochaczew prywatnie, ortopeda sochaczew szpital, ortopeda sochaczew opinie, ortopeda blonie, ortopeda błonie prywatnie, chirurg ortopeda błonie, błonie ortopeda, dobry ortopeda żyrardów, chirurg ortopeda żyrardów, ortopeda żyrardów prywatnie, ortopeda żyrardów szpital, ortopeda w łowiczu, łowicz ortopeda prywatnie, lekarz ortopeda sochaczew, w sochaczewie, sochaczew ortopeda, ortopeda sochaczew alfa, szpital sochaczew ortopedzi, alfa sovhaczew ortopeda, choroby ortopedia, oddział ortopedyczny warszwa, szpital zachodni, oddział ortopedyczny sochaczew, ortopedia warszawa, ortopedia skierniewice,zwyrodnienie stawu kolanowego, endoproteza stawu, zapalenie stawu kolanowego, artroskopia, zapalenie stawu barkowego, zwichnięcie stawu barkowego, artroskopia stawu barkowego, blokada stawu barkowego, endoproteza stawu biodrowego, ból stawu biodrowego, stawy biodrowe operacja, staw biodrowy operacje, stawy biodrowe operacje, endoproteza stawu biodrowego operacja, złamanie stawu biodrowego, złamanie stawu, złamanie stawowoe, złamanie stawu łokciowego, złamanie stawu skokowego leczenie, złamanie trójkostkowe, złamanie trzeszczki, złamanie kości promieniowej, złamanie trzonu kości udowej, złamanie trzonu kości ramiennej, zwichnięcie stawu biodrowego, zwichnięcie stawu skokowego, zwichnięcie stawu łokciowego, ramiennego, kolanowego, zastrzyk do stawu barkowego, zastrzyk do stawu kolanowego, zastrzyk do stawu skokowego, zastrzyk dostawowy, zastrzyki do stawów, zastrzyki dostawowe, zastrzyki do stawów kolanowych, zastrzyk z kwasu hialuronowego, zastrzyk z kwasu w kolano, zastrzyk z kwasu hialuronowego w kolano cena, zastrzyk z kwasu hialuronowego cena, w biodro, w kolano, w bark, w staw skokowy, ost zastrzyki, iniekcja dostawowa, rwa kulszowa, dyskopatia, rwa kulszowa leczenie, poradnie ortopedyczne, schorzenia ortopedyczne, gabinety ortopedyczne, schorzenia ortopedyczne, prywatne zabiegi ortopedyczne, kliniki ortopedyczne, kręgosłup lędźwiowy choroby, kręgosłup szyjny choroby, poradnia ortopedyczna,