Laryngolog

Dr Krzysztof Kopczyński    - specjalista otolarngolog, zastępca ordynatora w Szpitalu Wojewódzkim

Poradnia Laryngologiczna zajmuje się diagnostyką i leczeniem schorzeń zarówno u dorosłych jak i u dzieci.

Zajmuje się chorobami :

• górnych dróg oddechowych
  • gardła
  • migdałków
  • krtani
  • nosa
  • zatok obocznych nosa
  • uszu
  • zawrotami głowy
  • zaburzeniami słuchu

Nasi specjaliści wykonują operacje:

• migdałków
  • zatok
  • nosa (polipy)
  • krtani
  • uszu

Dostępne jest badanie audiometryczne (audiometria tonalna, precyzyjne badanie upośledzień słuchu) jak i laryngoskopia.

Najczęściej zgłaszane problemy z jakimi zgłaszają się pacjenci to : chrypka, kaszel, przewlekły katar, krwawienia z nosa, bóle i zawroty głowy, ból ucha, niedosłuch. Mogą one być objawami przewlekłych stanów zapalnych, alergii, chorób rozrostowych, ale mogą zwiastować również choroby ogólnoustrojowe lub być reakcją na leki stosowane w leczeniu innych schorzeń.

Pracownia Diagnostyki Słuchu w Klinice Alfa wyposażona jest w nowoczesny audiometr marki Siemens Audiologiche Technik Gmbh. Pozwala ono na szczegółową ocenę zaburzeń słuchu w bardzo szerokim zakresie.

Audiometria tonalna (ang. Pure Tone Audiometry, PTA) – jedna z najczęściej stosowanych metod subiektywnego badania słuchu. Jej głównym celem jest ocena progu słyszenia dźwięków o różnej wysokości (częstotliwości), pozwalająca określić rodzaj oraz stopień upośledzenia tego zmysłu. Badanie w naszej pracowni wykonuje wykwalifikowana pielęgniarka lub protetyk słuchu dobierający urządzenia dla osób z niedosłuchem. Oobia badana przed rozpoczęciem badania załkada dźwiękoszczelne słuchawki oraz otrzymuje tzw. przycisk odpowiedzi. Do ucha podawany jest ton pomiarowy o ściśle określonym natężeniu i częstotliwości. Zadanie pacjenta polega na sygnalizowaniu przez naciśnięcie przycisku, poziomu, przy którym zaczyna słyszeć jakikolwiek dźwięk. Po każdej odpowiedzi oznaczającej zasłyszany dźwięk, osoba badająca zmniejsza głośność. W ten sposób oznaczany jest najcichszy sygnał słyszany przez badanego. Po wykonaniu badania dla jednego ucha, jest ono powtarzane dla ucha przeciwnego.

laryngolog sochaczew, sochaczew laryngolog, laryngolog prywanie sochaczew, otolaryngolog, otolaryngolog sochaczew, laryngolog sochaczew opinie, ordynator laryngologii, oddział laryngologii szpitala, sochaczew lekarz laryngolog, otolaryngolog sochaczew, laryngolog sochaczew prywatnie, laryngolog sochaczew kontakt, laryngolog sochaczew opinie, sochaczew badanie laryngologiczne, operacja laryngologiczna sochaczew, operacje laryngologiczne, laryngologiczne zabiegi, zabiegi laryngologiczne sochaczew, laryngolog kopczyński krzysztof,