Neurolog

Dr Maria Górnicka   - specjalista neurologii osób dorosłych

Dr Agnieszka Radomska   - specjalista neurologii osób dorosłych

Dr Justyna Zielińska-Turek - specjalista neurologii. Pracownik Kliniki Neurologii CSK MSWiA w Warszawie (starszy asystent).

Dodatkowe szkolenia:

Prace naukowe:

Członek:

Dr Zofia Zalewska-Miszkurka    - specjalista neurologii dziecięcej

Poradnia zajmuje się rozpoznawaniem i leczeniem zaburzeń i chorób układu nerwowego zarówno dzieci jak i osób dorosłych. Do schorzeń neurologicznych zalicza się zarówno choroby centralnego układu nerwowego (mózgu i rdzenia kręgowego), jak również choroby nerwów obwodowych (neuropatie, rwa kulszowa, itp.). Choroby układu nerwowego mogą się rozwijać jako schorzenia pierwotne (wywołane wadami rozwojowymi) lub wtórne (towarzyszące innym schorzeniom, których ognisko pierwotne niejednokrotnie mieści się poza układem nerwowym). Zmiany w układzie nerwowym mogą wystąpić w wyniku urazów, niedokrwienia (zakrzepów, zatorów) i zapalenia tkanek miękkich i struktur kostnych.

neurolog sochaczew, neurolog sochaczew prywatnie, neurolog sochaczew szpital, neurolog sochaczew opinie, neurolog sochaczew, agnieszka radomska bedla neurolog, neurolog sochaczew górnicka, neurolog łowicz prywatnie, neurolog łowicz opinie, neurolog łowicz forum, neurolog lowicz nfz,  neurolog żyrardów prywatnie, neurolog żyrardów gabinet prywatny, neurolog łowicz prywatnie, neurolog łowicz opinie, neurolog dziecięcy sochaczew, neurolog warszawa, neurolog płock, neurolog błonie, neurolog błonie prywatnie, neurolog błonie mazowieckie, lekarz neurolog warszawa, lekarz neurolog sochaczew, lekarz neurolog warszawa, dobry lekarz neurolog warszawa, prywatny neurolog warszawa, choroby neurologiczne, badania neurologiczne głowy, przychodnie neurologiczne, leczenie neurologiczne, choroby neurologiczne, prywatne gabinety neurologiczne, neurolog prywatnie cena wiazyty, cena wizyty u neurologa, padaczka, otępienie, udar mózgu, zaburzenia neurologiczne, neuralgia, choroby neurologiczne kręgosłupa, choroba alzheimera, migrena, duskopatia, leczenie migreny, jakie leki na dyskopatię, porażenie nerwu, justyna zielińska-turek lekarz neurolog,