Neurolog

Dr Maria Górnicka   - specjalista neurologii osób dorosłych

Dr n. med. Justyna Zielińska-Turek - specjalista neurologii. Zastępca kierownika Kliniki Neurologii CSK MSWiA w Warszawie.

neurolog_zielińska-Turek

Prace naukowe:
  • "Obrzęk naczynioruchowy jako następstwo leczenia trombolitycznego w udarze niedokrwiennym mózgu",
  • "Brak korelacji między zmianami niedokrwiennymi w badaniu CT i MRI mózgu a czasem pojawienia się zespołu neurologicznego",
  • "Zakrzepica zatok mózgu u pacjentki z wrzodziejącym zapaleniem jelita grubego w przebiegu przedawkowania 6-merkaptopuryny",
  • "MMP-2 i MMP-9 jako czynniki prognostyczne w udarze niedokrwiennym mózgu",
  • "Ocena stężenia GC-globuliny w płynie mózgowo-rdzeniowym i surowicy pacjentów z wybranymi chorobami ośrodkowego układu nerwowego".

Szkolenia:

Członek:

Dr Agnieszka Radomska   - specjalista neurologii osób dorosłych

neurolo_radomska_agnieszka

neurolog sochaczew, neurolog sochaczew prywatnie, neurolog sochaczew szpital, neurolog sochaczew opinie, neurolog sochaczew, agnieszka radomska bedla neurolog, neurolog sochaczew górnicka, neurolog łowicz prywatnie, neurolog łowicz opinie, neurolog łowicz forum, neurolog lowicz nfz,  neurolog żyrardów prywatnie, neurolog żyrardów gabinet prywatny, neurolog łowicz prywatnie, neurolog łowicz opinie, neurolog, neurolog warszawa, neurolog płock, neurolog błonie, neurolog błonie prywatnie, neurolog błonie mazowieckie, lekarz neurolog warszawa, lekarz neurolog sochaczew, lekarz neurolog warszawa, dobry lekarz neurolog warszawa, prywatny neurolog warszawa, choroby neurologiczne, badania neurologiczne głowy, przychodnie neurologiczne, leczenie neurologiczne, choroby neurologiczne, prywatne gabinety neurologiczne, neurolog prywatnie cena wiazyty, cena wizyty u neurologa, padaczka, otępienie, udar mózgu, zaburzenia neurologiczne, neuralgia, choroby neurologiczne kręgosłupa, choroba alzheimera, migrena, duskopatia, leczenie migreny, jakie leki na dyskopatię, porażenie nerwu, justyna zielińska-turek lekarz neurolog, agnieszka radomska neurolog,